Marktpotentie

Turning Guests into Customers

Een gevolg van de digitale revolutie in de reisbranche is dat het minder duidelijk is wie precies de eigenaar is van de gastrelatie. De gastrelatie bepaalt waar de loyaliteit van de gast ligt en welk merk de gast promoot.

Is het de boekingssite, de vergelijkingssite, de accommodatie, of de gast zelf die tegenwoordig met alle online middelen de eigenaar is geworden?

Om ervoor te zorgen dat de gast in het hotel ook daadwerkelijk je eigen klant wordt, is een sterke combinatie van een online en offline strategie nodig. De offline of persoonlijke contact strategie voelt in de hospitality branche natuurlijker dan het online contact met de gast. Hier maakt GuestCompass het verschil.

Wij ondersteunen alle logiesverstrekkers met het combineren van de online en offline contactmomenten. Om zo de gast ook je eigen klant te laten zijn.

Visie

Maak online persoonlijk

Er zijn veel systemen, apps, websites en zoekmachines. Maar als je 2,3 nachten in een hotel zit welke informatie als gast wil je dan echt?

Wij zijn expert in de behoefte bepaling van de verschillende gastsegmenten. Van romantisch, senioren, vrienden trip, familievakantie, zakelijk of een combinatie hiervan. Voor elk segment hebben wij de taken, pijnpunten en voordeelverschaffers bepaald aan de hand van het Osterwalder Value Proposition design. Op basis hiervan creëren we samen met u de ideale set-up van uw eigen platform voor de gasten die bij jullie komen. Persoonlijk en op maat gemaakt.

Missie

Onze missie is om het hotel en de werknemers het eerste online referentiepunt voor de gast te laten zijn tijdens het verblijf.

Gasten verrassen door onderscheidende informatie en aanbod. Persoonlijk afgestemd op de voorkeuren en wensen van de gasten. Natuurlijk in lijn met de sfeer en uitstraling van het hotel en merk. Hiermee bent u niet alleen fysiek maar ook online dé gids, adviseur en boeker van uw gast.

Wij staan voor minder internet meer vakantie. Geen satellieten, camera auto’s of bot’s die bepalen wat ik leuk vind maar het hotel met de gast verbinden.

Historie

INITIATOR BART GORTHMANNS, EIGENAAR STRANDHOTEL CADZAND-BAD, ZEELAND:

“GuestCompass is ontstaan met het besef dat een fantastische fysieke ervaring voor de gast alleen niet genoeg is voor voor de totale gastbeleving. Hotels moeten ook zelf online de relatie met de gast aangaan om eigenaar te zijn van de gastrelatie. Inmiddels zijn 4 van de 5 hotels in Cadzand aangesloten op het platform van GuestCompass, wat ons allen extra voordeel oplevert.”