Franchise hotel en keten

Wat is de toegevoegde waarde van online gastbeleving?

Hoe zorg je ervoor dat je lokaal de eigen identiteit en concurrentie slag behoudt binnen de gezamenlijke sales & marketing initiatieven. Worden er eigen facebook pagina’s gebruikt of gebeurt dit vanuit corporate?  Vaak worden de websites centraal beheerd. Zodat er synergie en uniformiteit is. Aangezien de website gericht is op conversie werkt dit goed. Mooie foto’s, reviews, locatie, beschikbaarheid en prijs is informatie die centraal aangestuurd kan worden.

De website wordt echter niet tot minimaal bezocht door gasten die zijn ingecheckt. De online contactmomenten tijdens het verblijf zijn gericht op lokale interactie. GuestCompass biedt ieder hotel de mogelijkheid om ook online contact te leggen met de gast tijdens het verblijf. Om zo de gastrelatie volledig te beheren, onafhankelijk van derde merken. De manier om uw unieke beleving ook online te ervaren en brand awareness en het guest-loyality programma te versterken.

Samenvattend; een volledige gastbeleving, meer directe boekingen, hogere in-room sales en meer en betere reviews.

voor wie
oplossingen