Ondanks vele kanalen om met de student te communiceren wordt echt contact steeds moeilijker. E-mails, studentenportaal, website, online contract-beheer en nog meer. Desalniettemin komt iedere student met dezelfde vragen. De overdaad aan informatie en data naar de student toe creëert een minimale beleving bij de student.

Eerste online referentie punt

Het is gebleken dat na 1,5 jaar gebruik van GuestCompass er 80% minder telefoontjes, email verkeer en baliebezoek is. GuestCompass is het startpunt geworden voor de student. Of ze nou op zoek zijn naar het wifi wachtwoord, een reparatie verzoek of vuilnis afvoer. Bij het boeken van de kamer krijgt iedere student de GuestCompass link van hun locatie. Zodat ze al thuis kunnen inlezen en uitzoeken.

Warner Thijssen De Key

Sinds de zomer van 2018 sturen we ook push berichten per locatie. Als de ramenwassers komen, er een waterafsluiting is of iets anders. Zo kunnen we ons heel specifiek richten op de meest relevante informatie voor de student op dat moment.
Vanuit 1 platform sturen wij nu meer dan 15 verschillende locaties aan. Waar voor 40% de informatie gelijk is voor iedereen maar dus 60% aangepast. De intrinsieke kennis en ervaring van de medewerkers op locatie is nu gedigitaliseerd en dit levert een grote interne efficiëntie op.

_over de key

Specialist in woonstarters.
Jonge mensen met een beperkt inkomen vinden in Amsterdam vrijwel geen plek om te wonen. Daarom geeft De Key deze groep de kans om hun eerste stappen te zetten op de woningmarkt. Deze woonstarters zijn bijvoorbeeld werkende jongeren, studenten, net afgestudeerden, maar ook jonge stellen, statushouders, jongeren met begeleiding en tienermoeders.

Woonstarters krijgen een huurcontract voor maximaal 5 jaar. Zij maken gebruik van alles wat de stad te bieden heeft én brengen nieuwe energie en impulsen. Intussen bouwt de woonstarter woonduur op en werkt aan een volgende stap. Voor sommigen is dat een andere sociale huurwoning in de stad of elders, voor anderen een woonruimte die ze zelf financieren. Zo krijgen steeds weer nieuwe woonstarters de kans om in Amsterdam te wonen. Woonstichting De Key is een woningcorporatie met ruim 37.000 verhuureenheden in Amsterdam, Diemen en Zandvoort.

De Key

Actueel

post image
80% minder email, telefoon en bezoek

Na enkele maanden was al duidelijk dat GuestCompass een niche bood met betrekking tot studentencommunicatie.  Na een week werd de test op twee locaties op de Prinsengracht ...

post image
KPN stopt met ISDN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.  

post image
Online gastbeleving

GuestCompass stelt het hotel, van klein tot groot, en de werknemers in staat om ook online de gids te zijn voor de gast. Uit eigen naam en ...