Artikelen

post image
Uitbreiding proef in de zorg

In samenwerking met Bureauvijftig wordt na een proef op één locatie bij De Zorgboog het gebruik van de GuestCompass nu uitgebreid naar drie locaties.    

post image
80% minder email, telefoon en bezoek

Na enkele maanden was al duidelijk dat GuestCompass een niche bood met betrekking tot studentencommunicatie.  Na een week werd de test op twee locaties op de Prinsengracht ...

post image
Chat of Whatsapp

De meeste online kanalen zijn gemaakt om te zenden. Denk aan websites en e-mail, maar ook Facebook en Twitter. Daarmee is een online gesprek met de gast ...

post image
KPN stopt met ISDN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.  

post image
Online gastbeleving

GuestCompass stelt het hotel, van klein tot groot, en de werknemers in staat om ook online de gids te zijn voor de gast. Uit eigen naam en ...

post image
Voor wie

Wat is de toegevoegde waarde van online gastbeleving. Hoe ga je hiermee om als hotel, keten, B&B of short stay accomodatie.

post image
30 jaar online

Wat betekent dit voor de toekomst van hospitality? Hoe is het vakantie en reisgedrag beïnvloed door internet? Wat is de consequentie als je niets doet? In welke ...

post image
QR code gebruiken

De QR code is een makkelijke tool om de gasten snel naar jullie GuestCompass te laten gaan. Kijk hier hoe dit werkt.