Met de dynamische feedback module geeft de gast zijn mening, terwijl hij nog bij u is.

De receptie krijgt de meldingen direct binnen en kan, indien nodig, snel actie ondernemen.
Een slechte feedback kan dus worden opgevangen én opgelost, zodat uw gast alsnog tevreden weggaat.

De directie houdt middels de maandelijkse rapportage vinger aan de pols en ziet of de trend de juiste kant op gaat.

De feedback

De module start met een verwelkoming en een vraag die middels smiley's met ‘niet blij’ ‘OK’ of ‘heel blij’ wordt beoordeeld.

Zeker bij 'niet blij' dien je direct actie te nemen!

Vervolgens kunnen meerdere vragen worden toegevoegd, die met 1 tot 5 sterren worden beoordeeld, of eventueel overgeslagen worden.
Na de laatste vraag is er ruimte voor opmerkingen, waarbij naam en kamernummer verplicht is. Als dat is gedaan komt een klikbare ‘sluitplaat’ die de gast doorstuurt waar u wilt.

De rapportage

Er is automatisch een maandelijkse rapportage, welke u middels een magic link ook op uw telefoon kunt bekijken.
In de rapportage staat o.a.:
• De klanttevredenheidsscore
• Het aantal feedbacks en ingevulde opmerkingen
• De score, per vraag
• Van deze maand, maar ook de voorafgaande maanden om de trend te zien

Call to action

De sluitplaat kan jullie 'call to action' naar de gast worden, of een teken van dankbaarheid voor het invullen van de feedback, bijvoorbeeld korting op een canal tour, die ze uiteraard bij jullie bestellen.

We hebben een aantal sluitplaten voorbereid, die zijn aan te passen naar uw smaak. Om ze te zien, klik de button.

Voorbeeld sluitplaten

Actueel

post image
Recreatie Vakbeurs

Wij staan 26, 27 en 28 november op de beurs, stand nr 415. Kom gezellig langs én maak kans op mooie prijzen.

post image
Dynamic Feedback Module

Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!

post image
Gastbeleving

A guests' appreciation of a hotel experience isn't measured in gadgets. Waar draait gastbeleving dan wel om?