GuestCompass is een white label platform. Zodat u op eigen kleur, stijl en merk zelf online contact maakt met uw gast. De mogelijkheden van GuestCompass zijn enorm. Afhankelijk van het hotel, de gast en de tijd van de week kijken we wat de beste samenstelling is voor jullie. Uw GuestCompass verandert automatisch mee. De verschillende modules richten zich op: Gastbeleving, Feedback, Upsell & Efficiëntie.

Feedback tijdens het verblijf

Voorkom slechte reviews door pro actief de gast uit te nodigen voor feedback. Tijdens het gehele verblijf kan de gast aangeven hoe het gaat. Zodat vragen of eventuele problemen kunnen worden opgelost terwijl de gast nog in het hotel is. Het leuke is dat ook de blije gasten laten weten hoe het gaat. De zeer tevreden gasten kunnen ook direct een review op tripadvisor achter laten indien gewenst.

Dit is het effect

Maak online persoonlijk

Verras en verbind de gast. Ondanks dat de GuestCompass online is hoeft het zeker niet onpersoonlijk te zijn. Laat zien wie jullie zijn en wie er werkt. Wie maakt de eieren 's ochtends, wie doet de check-in en wie weet alles van cocktails. Jullie GuestCompass wordt de ideale tool om ook online gastbeleving te bieden die onderscheidend is.

Timers

Doordeweeks zijn er mogelijk meer zakelijke gasten. Terwijl op vrijdag de leisure gasten binnenkomen. De informatie die zij zoeken is niet gelijk. Jullie GuestCompass past zich automatisch aan. Afhankelijk van het tijdstip en dag van de week. Als er op dinsdag markt is dan staat er maandag: Dinsdag is er markt. Zo is de informatie altijd relevant. Zonder extra werk.

Keuze uit de keuze

Niet alle informatie uit de stad, provincie of het land hoeft in de GuestCompass. Het is een wisselwerking tussen on -en offline contactmomenten. Dus geen tien restaurant of café tips. Wat goed werkt is een keuze uit de keuze. Bijvoorbeeld: "Dit zijn drie restaurants waar wij graag eten. Zoekt u iets anders, loop dan even langs de receptie. We hebben nog meer suggesties."

Tripadvisor

Onder het motto: "Bent u blij vertel het de wereld, is er een probleem vertel het ons zodat we kunnen helpen." Nodigen we de zeer tevreden gast uit om ook op tripadvisor een review achter te laten. Zo krijgt u 1 á 2 extra reviews per dag. Bent u geen fan van tripadvisor dan zet u het gewoon uit.

Formulieren

Via de FORM module is het mogelijk om allerlei verschillende formulieren aan te maken. Je kan zelf kiezen waar deze formulieren naartoe gestuurd worden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een technisch mankement door te geven, een fiets of room-service te bestellen of koffie cups te laten brengen op de kamer. Ook kan de gast een foto uploaden. Jullie kunnen zelf de formulieren aanmaken en onbeperkt wijzigen.

WhatsApp/IM/Chat

Online dichter bij de gast. Gebruik bijvoorbeeld WhatsApp. Ideaal om rechtstreeks via de receptie computers en hoteltelefoonnummer met de gast te chatten. Maar ook Instant Messenger is mogelijk of externe chat software.

Lees hier meer

Wake-up call

Via de wake-up call module kan de gast aangeven hoe laat zij gewekt willen worden. Het is geen wekker maar een email aanvraag die bij de receptie binnenkomt. Gebruiken jullie geen wake-up call bellijst dan kan de module natuurlijk uitgezet worden.

Weer overzicht

In samenwerking met buienradar geven we een voorspelling weer voor de komende drie uur. Ook is er een weekoverzicht beschikbaar. Hier is ook de regenradar zichtbaar, tegenwoordig bijna onmisbaar. Het is mogelijk om speciaal deze pagina op een tablet of scherm in de lobby aan te zetten.

iFrame module

Door middel van de iFrame module is het mogelijk om makkelijk te koppelen met andere websites of informatie kanalen. Zo werken we op Texel samen met de Texelse Courant voor het laatste nieuws in iedere GuestCompass op het eiland. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook jullie restaurant reserverings tool integreren of facebook events laten zien of de webcam.

YouTube

Als u het leuk vindt om met korte filmpjes de gast te verrassen. Dan kunnen deze ook worden opgenomen. Ligt het hotel iets verder van het openbaar vervoer dan is een filmpje een leuke uitkomst om te laten zien hoe je moet lopen. Maar ook achter de schermen in de keuken is mooi om te delen.

Feesten en partijen

Is er een huwelijk of is het hele hotel afgehuurd voor een grote groep, dan kan de GuestCompass volledig worden aangepast. Of je gebruikt aparte pagina's zodat alleen het desbetreffende bedrijf de informatie ziet. Zoals de agenda, diner keuze of de sprekers informatie.

Een eigen favicon

Iedere klant krijgt zijn eigen op maar gemaakt favicon. Zo is het mogelijk om ondanks dat het een webapp is toch een tegeltje op het beginscherm te zetten van de telefoon. Makkelijk voor intern gebruik en voor de vaste gasten.

Room directory

TV kanalen, menukaarten, en nog veel meer. De hotel informatie map op de kamer, ook wel de ABC map genoemd. Met GuestCompass is al deze informatie digitaal. Dus mocht er iets wijzigen, dan verandert alles meteen mee. Geen noodzaak om weer te printen. Een mooie kostenbesparing op tijd en print. Daarnaast staat alle informatie op één punt voor zowel de gast als de werknemers.

Analytics

GuestCompass bereikt iedere gast in het hotel. Niet alleen de personen die bij jullie hebben geboekt. Dit geeft een dieper inzicht in de daadwerkelijke gast en de behoefte. Naast nationaliteit wordt zichtbaar wanneer welke informatie het meest belangrijk is. Het maandelijkse overzicht met opmerkingen van de gast geeft directe handvatten om het service niveau vandaag nog te verhogen.

Verschillende talen

Wanneer de gast gebruik maakt van jullie GuestCompass start deze automatisch in de taal van het operating systeem van de telefoon van de gast. Dus een Duitse gast krijgt de Duitse taal en Engelsen Engels. Mocht een taal niet aangeboden worden dan start het Engels.

Externe koppelingen

De GuestCompass is de start van de online reis. Dus niet alle informatie hoeft in de GuestCompass. Via links kan de gast doorgestuurd worden naar relevante informatie. Zoals bijvoorbeeld het openbaar vervoer, attracties, evenementen of overige informatie. Ook is het mogelijk om te linken aan een telefoonnummer of email adres.

Handleidingen

Voor het gebruik van apparaten in de kamer liggen de papieren manuals in de kast. Nu kan digitaal in verschillende talen, met mogelijk ook een filmpje, ieder apparaat worden toegelicht. Zoals de kluis, de Nespresso machine, de airco/verwarming of zelfs de douchekraan. Hebben jullie ook appartementen dan kan het worden uitgebreid met keuken apparatuur en een was/droog combinatie.

Ticketing

Indien jullie een samenwerking hebben met een ticketpartner dan kunnen we deze in de GuestCompass integreren. Zo kan de gast rechtstreeks op jullie account kaartjes kopen. Indien er geen eigen ticket partner is dan kunnen wij ook voor jullie een koppeling maken met de meest relevante aanbieder.

Lokale algemene informatie

Via centrale pagina's bieden wij lokale informatie aan voor al onze leden. Specifieke restaurants, café's, musea , zwembad of andere algemene zaken kunnen jullie via ons platform rechtstreeks aanbieden. Staat er iets niet bij uit jullie buurt, dan vullen we het gewoon aan.