GuestCompass is een white label platform. Zodat u op eigen kleur, stijl en merk zelf online contact maakt met uw bezoekers. De mogelijkheden van GuestCompass zijn enorm. Afhankelijk van het park, de bezoekers en de tijd van de week kijken we wat de beste samenstelling is voor jullie. Uw GuestCompass verandert automatisch mee. De verschillende modules richten zich op: Gastbeleving, Feedback, Cross-sell & meer gebruik van de faciliteiten.

Online tijdens het verblijf

Tijdens het gehele verblijf kan de gast online contact opnemen. Zodat vragen of eventuele problemen kunnen worden opgelost terwijl ze zich vermaken op het park of in de omgeving. Is er aan aanpassing in het animatie programma dan kan je dat meteen laten zien.

Dit is het effect

Ons animatie team

Verras en verbind de bezoekers op het park. Ondanks dat de GuestCompass online is hoeft het zeker niet onpersoonlijk te zijn. Laat zien wie jullie zijn en wie er werkt. Wie zit er in het animatie team, wie werkt in het restaurant of zit 's ochtends in de winkel. Welke collega weet het meeste van de natuur of andere uitstapjes. Maak online persoonlijk voor extra beleving.

Het week programma

Het gehele weekschema past zich automatisch aan. Maandag pony-rijden, dinsdag pizza-dag, woensdagochtend natuurtocht. Automatisch past het systeem zich aan aan het tijdstip van de dag en dag van de week. Zo is het voor de bezoekers altijd relevant en up to date. Zonder extra werk voor de receptie.

Keuze uit de keuze

Niet alle informatie uit de omgeving, provincie of het land hoeft in de GuestCompass. Het is een wisselwerking tussen on -en offline contactmomenten. Wat goed werkt is een keuze uit de keuze. Bijvoorbeeld: "Dit zijn drie wandeltochten die wij leuk vinden. Zoekt u iets anders, kom dan even langs de receptie. We hebben nog meer suggesties."

Reviews

Onder het motto: "Bent u blij vertel het de wereld, is er een probleem vertel het ons zodat we kunnen helpen." Nodigen we de zeer tevreden gast uit om ook op tripadvisor een review achter te laten. Zo krijgt u 1 á 2 extra reviews per dag. Bent u geen fan van tripadvisor dan zet u het gewoon uit. Of u gebruikt een andere site.

Bestelformulieren

Genoeg van de papieren broodjesformulieren! Via de FORM module is het mogelijk om allerlei verschillende formulieren aan te maken. Je kan zelf kiezen waar deze formulieren naartoe gestuurd worden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een technisch mankement door te geven, een fiets of pizza te bestellen of een babystoel te laten brengen naar het huisje. Ook kan de gast een foto uploaden om een mogelijk probleem aan te geven. Jullie kunnen zelf de formulieren aanmaken en onbeperkt wijzigen.

WhatsApp/IM/Chat

Online dichter bij de gast. Gebruik bijvoorbeeld WhatsApp. Ideaal om rechtstreeks via de receptie computers en vaste telefoonnummer met de gast te chatten. Maar ook Instant Messenger is mogelijk of externe chat software. Zo verminderd ook de receptiedruk. Zodat er meer tijd is voor de gasten die wel graag langskomen bij de receptie.

Lees hier meer

Weeroverzicht

In samenwerking met buienradar geven we een voorspelling weer voor de komende drie uur. Daarnaast is er een weekoverzicht beschikbaar. Hier is ook de regenradar te zien, tegenwoordig bijna onmisbaar. Het is mogelijk om speciaal deze pagina op een tablet of scherm in de receptie aan te zetten.

iFrame module

Door middel van de iFrame module is het mogelijk om makkelijk te koppelen met andere websites of informatie kanalen. Zo werken we op Texel samen met de Texelse Courant voor het laatste nieuws in iedere GuestCompass op het eiland. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook jullie restaurant reserverings tool integreren of facebook events laten zien of de webcam.

YouTube

Als u het leuk vindt om met korte filmpjes de gast te verrassen. Dan kunnen deze ook worden opgenomen. Laat alle functionaliteit van het park zien of een mooie sfeer impressie van het restaurant om zo de gasten op het park uit te nodigen. Maar ook achter de schermen in de keuken of het onderhoudsteam is mooi om te delen.

Groepen

Is er een huwelijk of is er een plek op de camping afgehuurd voor een grote groep, dan kan de GuestCompass volledig worden aangepast. Of je gebruikt aparte pagina's zodat alleen het desbetreffende bedrijf de informatie ziet. Zoals de agenda, etenstijden of wanneer de bus iedereen komt halen voor het volgende onderdeel van het programma.

Een eigen favicon

Iedere klant krijgt zijn eigen op maat gemaakte favicon. Zo is het mogelijk om ondanks dat het een webapp is toch een tegeltje op het beginscherm te zetten van de telefoon. Makkelijk voor intern gebruik en voor de gasten op de vaste plaatsen.

Welkomstmap

TV kanalen, menukaarten, milieustraat, restauratie en nog veel meer. De informatiemap bij aankomst, ook wel de ABC map genoemd. Met GuestCompass is al deze informatie digitaal. Dus mocht er iets wijzigen, dan verandert alles meteen mee. Geen noodzaak om weer te printen. Een mooie kostenbesparing op tijd en print. Daarnaast staat alle informatie op één punt voor zowel de gast als de werknemers.

Analytics

GuestCompass bereikt iedere gast tijden zijn verblijf. Niet alleen de persoon die de boeking heeft gemaakt. Dit geeft een dieper inzicht in de daadwerkelijke bezoeker en de behoefte. Naast nationaliteit wordt zichtbaar wanneer welke informatie het meest belangrijk is. Het maandelijkse overzicht met opmerkingen van de gast geeft directe handvatten om het service niveau vandaag nog te verhogen.

Verschillende talen

Wanneer de gast gebruik maakt van jullie GuestCompass start deze automatisch in de taal van het operating systeem van de telefoon van de gast. Dus een Duitse gast krijgt de Duitse taal en Engelsen Engels. Mocht een taal niet aangeboden worden dan start het Engels.

Externe koppelingen

De GuestCompass is de start van de online reis. Dus niet alle informatie hoeft in de GuestCompass. Via links kan de gast doorgestuurd worden naar relevante informatie. Zoals bijvoorbeeld het openbaar vervoer, lokale evenementen, attracties, of overige informatie. Ook is het mogelijk om te linken aan een telefoonnummer of email adres.

Handleidingen

Voor het gebruik van de apparaten in de huisjes of de douche of wasmachine. Nu kan digitaal in verschillende talen, met mogelijk ook een filmpje, ieder apparaat worden toegelicht. Zo verlaag je de vragen en wordt er ook zorgvuldiger met de spullen omgegaan.

Lokale algemene informatie

Via centrale pagina's bieden wij lokale informatie aan voor al onze leden. Specifieke restaurants, café's, musea , zwembad of andere algemene zaken kunnen jullie via ons platform rechtstreeks aanbieden. Staat er iets niet bij uit de buurt, dan vullen we het gewoon aan.