Actueel

post image
Recreatie Vakbeurs

Wij staan 26, 27 en 28 november op de beurs, stand nr 415. Kom gezellig langs én maak kans op mooie prijzen.

post image
Dynamic Feedback Module

Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!

post image
Gastbeleving

A guests' appreciation of a hotel experience isn't measured in gadgets. Waar draait gastbeleving dan wel om?

post image
QR code gebruiken

Activeer de GuestCompass met een QR code en verminder het papiergebruik in het hotel. De camera van de telefoon kan de QR codes scannen. Probeer het zelf!

post image
Sesam open u

Uw gast opent de kamer met zijn of haar mobiel. Daarna zetten ze het licht aan en kiezen ze hun ideale temperatuur. Dit kan allemaal met de ...

post image
Chat of Whatsapp

De meeste online kanalen zijn gemaakt om te zenden. Denk aan websites en e-mail, maar ook Facebook en Twitter. Daarmee is een online gesprek met de gast ...

post image
KPN stopt met ISDN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.  

post image
Online gastbeleving

GuestCompass stelt het hotel, van klein tot groot, en de werknemers in staat om ook online de gids te zijn voor de gast. Uit eigen naam en ...

post image
Voor wie

Wat is de toegevoegde waarde van online gastbeleving. Hoe ga je hiermee om als hotel, keten, B&B of short stay accomodatie.

post image
30 jaar online

Wat betekent dit voor de toekomst van hospitality? Hoe is het vakantie en reisgedrag beïnvloed door internet? Wat is de consequentie als je niets doet? In welke ...