hotel icon

Nu alle communicatie digitaal via derde partijen loopt; hoe blijf je als hotel dan in gesprek met je gast?

GuestCompass is de tool voor uw communicatie met de gast tijdens het verblijf.

 

Online gastbeleving

Voor online communicatie met de gast zijn de volgende voorwaarden van belang:

  • Altijd op eigen naam en merk
  • Super relevant, wat gebeurt er hier en nu
  • Keuze uit de keuze, niet alles hoeft in de tool
  • Story-telling, maak online persoonlijk

Geen app

Gasten zijn app moe. We zien dat een gast niet bereid is om een app te downloaden voor een verblijf van 2 á 3 nachten. GuestCompass is daarom rechtstreeks via het internet benaderbaar. In het hotel of zelfs al voor aankomst.  Je hoeft niets te downloaden.

 

Bekijk hier enkele live showcases_

Actueel

post image
KPN stopt met ISDN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.  

post image
Voor wie

Wat is de toegevoegde waarde van online gastbeleving. Hoe ga je hiermee om als hotel, keten, B&B of short stay accomodatie.

post image
online gastbeleving

GuestCompass stelt het hotel, van klein tot groot, en de werknemers in staat om ook online de gids te zijn voor de gast. Uit eigen naam en ...