Actueel

Dynamic Feedback Module
Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!
Iedere studentenhuisvester heeft een website, studentenportaal, boekingskanaal, email, chat en natuurlijk ook nog papier. Ondanks al deze kanalen is er steeds minder contact met de student. De student is vooral gericht op informatie die ze nu nodig hebben en wil daar het liefst niet naar zoeken.
GuestCompass is de online start(plek) voor alle huurders. Zowel voor gebouw specifieke informatie als algemene vragen. De student kan de informatie stapsgewijs tot zich nemen.
Bij aankomst en vertrek vindt de student hier de meest relevante informatie. Eenmaal in de woning gebruikt hij GuestCompass voor alle wekelijkse of dagelijkse vragen en opmerkingen. Van reparatie verzoek tot hygiëne & brandveiligheid.
Automatisch wordt er doorverwezen naar informatie die aanwezig is op andere plekken binnen de organisatie. Op deze manier is de compass het startpunt voor de online reis van de student.
Uit onze statistiek blijkt dat veel studenten zich voor aankomst zorgvuldig inlezen via jullie eigen GuestCompass.
De GuestCompass maakt ook gebruik van push berichten, chat, whatsapp of e-mail afhankelijk van jullie wensen.
Hieronder staan enkele voorbeelden:
Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!
Wat kunnen we voor u betekenen?
vraag nu een gesprek aan