hotel icon

Iedere studentenhuisvester heeft een website, studentenportaal, boekingskanaal, email, chat en natuurlijk ook nog papier. Ondanks al deze kanalen is er steeds minder contact met de student. De student is vooral gericht op informatie die ze nu nodig hebben en wil daar het liefst niet naar zoeken.

GuestCompass is de online start(plek) voor alle huurders. Zowel voor gebouw specifieke informatie als algemene vragen. De student kan de informatie stapsgewijs tot zich nemen.

Relevant & flexibel

Bij aankomst en vertrek vindt de student hier de meest relevante informatie. Eenmaal in de woning gebruikt hij GuestCompass voor alle wekelijkse of dagelijkse vragen en opmerkingen.  Van reparatie verzoek tot hygiëne & brandveiligheid.

Automatisch wordt er doorverwezen naar informatie die aanwezig is op andere plekken binnen de organisatie. Op deze manier is de compass het startpunt voor de online reis van de student.

Zij blij , jij blij

Uit onze statistiek blijkt dat veel studenten zich voor aankomst zorgvuldig inlezen via jullie eigen GuestCompass.

De GuestCompass maakt ook gebruik van push berichten, chat, whatsapp of e-mail afhankelijk van jullie wensen.

Hieronder staan enkele voorbeelden:

 

Bekijk hier enkele live showcases_

Actueel

post image
80% minder email, telefoon en bezoek

Na enkele maanden was al duidelijk dat GuestCompass een niche bood met betrekking tot studentencommunicatie.  Na een week werd de test op twee locaties op de Prinsengracht ...